Obserwatorzy

sobota, 22 kwietnia 2017

NETFLIX

A teraz coś o stronie Netfilx. W wolnych chwilach uwielbiam się zrelaksować przy filmie i tak o to wpadłam na tą apke. Miesiąc darmowy to i można wypróbować. Każdy gatunek filmów czy seriali dodatkowo zachęca do oglądania. Strona bez reklam , filmy zatrzymują sie na danym momencie , i nie trzeba ich przewijać. Seriale mają po pare sezonów co nie musze czekać nie kiedy na premiere (starsze seriale ). Potem pobiera niecałe 40 zł co miesiąc mi z konta a oglądam co chce , tylko jest minus telewizorni nie włączyłam od ponad 2 miesięcy nie było by w tym nic złego gdyby nie fakt , że przedłużyłam z nc+ umowe i jako blondynka wzielam pakiet za 140 zł. Czyli płace za kurzacy sie ostatnio dekoder.No i mój facet ma spokój , bo nie truje mu nad glową 😂

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Le Petit Marseillais Truskawka

Miałam możliwość wypróbowania żelu truskawkowego. Żel fajnie się pieni a zapach truskawek o tej porze roku jest wręcz cudowny. Nie idzie ode...